Ben gebelik öncesindede kullanıyordum. Koldan üst bacaktan ve göbekten vurulabiliyor. Emilim şekli bölgeye göre değişmiyor aksine sırayla vurulursanız ödem açısından daha iyi. Benim evde eşim vuruyor kendisi kan dolaşım hastası zaten o benden daha deneyimli ama yinede zamanla morarma ve ağrı olabiliyor...