Edaibo Çok çalışıyorum işim ağır bide inşallah bebeğime bi zararı olmaz 20 haftalık hamileyim benim gibi çalışanlar var mı ?
novice_mom Edaibo 24. Haftamdayım ben de senin gibi çalışıyorum canım. Ben beyaz yakalı olduğum için masa başı işindeyim. Hamileler bildiğim kadarıyla günlük 7,5 saatten fazla çalışmıyorlar o hakkını kullanabilirsin
Nur___ Edaibo 26 hafta hergün ayakta stres koşturma ile çalıştım ve 7.5 saatten fazla sürede, hani Allah koruyor ama işverene başvurup saatlerini düzenleyebilirsin çünkü geriye dönük o saatleri sana kimse vermiyor ❣
Sezen2006 Canım ağır işte çalışan hamileler için haklar mevcut bunu sgk ya bildirip farklı pozisyona geçiş yapabilirsin doğum iznine kadar.
Sezen2006 Edaibo çalışan bütün hamileleler için geçerli araştırabilirsiniz. Çalıştığınız pozisyon önemli eğer kriterlere uygunsa daha rahat bi pozisyona alınıyorsunuz.