Sumeyye_91 canım hiç tedirgin olmaz ben gittim 32-33 mü neydi 2.500 olması lazımdı ama 2.300 çıkmıştı bende dikkat ettim yediklerime kaşar yedim muz yedim süt içtim maşllah nazar değmesin 10 günde 2.800 olmuş doktorum bile şaşırdı. Şuan da 3 kg olmuşuz 37. Haftamda doktorum 27 gibi gelirse 3.200-3.500 doğar dedi ama 2.800-3.000 kg normal zaten tedirgin olma.