haticeozturk_1 Bugün doktora gittim 24+2 yim şeker yüklemesi yaptırmamız gerek sana dedi ama şeker yüklemesi yaptırmam bebeğe bi zarar verir mi yada önemli mi yaptırmak
Suna_Aysal haticeozturk_1 yaptirin ilerde gebelik sekeriniz cikarsa bebege zarari var doktorunuz zararli birsey yaptirmaz .
BernA11 haticeozturk_1 yaptırım şeker yüklemesinin hiç bir zararı yok ileride gebelik şekeriniz çıkarsa sıkıntı yaşarsınız
haticeozturk_1 Suna_Aysal anne tarafında ırsi şeker zaten annemdede çıkmıştı gebelik şekeri hem 6 ayda çok kilo aldım doktor gizli şekerden de şüphelendi
Tunahan34 Dr zaten zararlı şeyi yaptırmaz gerek duymuştur ki yaptırıyordur ileride sıkımtı yaşamamak için mutlaka yaptırmalısın
Ozican haticeozturk_1 bana bugün 23 haftalığım fazla kilo almışsın dedi ve diğer ay şeker yüklemesi yapalım dedi 8 bilmiyorum çok mu sizce 😑