Duyguuukk özgür beyden 2. Randevumu aldım. Riskli gebeliklere bakıyor ve sezaryen Doğum yaptırıyor. Bizim de ikiz olduğu için alanında da uzman doktor bulamadığım için özgür beyden yana karar kıldık. İlk randevuda tatlı bi doktordu. Her soruma cevap verdi. Ultrasona eşim de girdi hatta. Bakalım Cuma günü ikinci randevumuz var neler duyacağız bu sefer 😊