Bende düşükten sonra denemeye devam ettim ilk iki ay boyunca kanamam oldu zaten sonra başladım denemeye 3 ay arka arkaya negatifi gördüm sonrasında oysa doktor 3 4 ay bekleyin demişti, düşüğüde doktor kontrolünde yapmak lazım bence, bende kürtaja gerek kalmamıştı 5. Haftada vücut atmıştı keseyi ama içerde parçalar kalmış rahim iltihap dolmuştu tabi sonradan öğrendim bunları iltihap başlı başına gebe kalmaya engel zaten çok uzattım bence önce betanız sıfırlansın vücudunuz toparlansın biraz bekleyin derim, sağlıklı bir gebelik geçirmeniz dileklerimle 🙏