Tesekkürler kızlar yırtdısında yasıyorum ve komsumuzun gelini düşük yapmıs 3 defa doktoru bi kitap getirmiş ve maydanozuda yeme demiş 9 yıl cocugu olmamıs 3 cocuguda tüp bebekmiş onun kaynanası dedi banada biraz önce youtubedan da baktım aynen kaynatıp içilmesi düşüge sebeb oluyormus içim rahatladı cok korkmustum