SemaAsya yazgecesi Acilden giriş yapabilirsiniz sanırım sancım var diyip. Geçmiş olsun. İhmal etmeyin 1 saat çok uzun sancı için.
Aysedgrlikrkmz yazgecesi geçen bende de oldu aynısı nst de sancı filan çıkmadı eşimle tartışmıştık bizde stresten bebek kasıyormuş öyle dedi doktor ama için rahat etmezse bi gözük yine de