Funmeh Kızlar birşey soracam adetine 4 gün var daha fakat bugün pembe kanamam oldu belim çok ağırıyor karnımda ağrı var acaba adet mi oldum yoksa yerleşme kanaması olabilir mi yardım ederseniz çok sevinirim