Cennettenbirmelekveannesi Devlet hastanelerinin çalışanları daha tecrübeli oluyor sürekli değişmedikleri için, yani yıllardır o işi orada yapan tecrübeli bir ekip oluyor. Özel hastanelerde ise neredeyse 3 ayda bir eleman değişiyor. Bu açıdan bakınca devlet hastanesi iyi bir seçenek ama sadece bu yeterli değil.. Ben de bu ikilemde kaldım.. Fakat iyi bir doktora denk gelseniz bile, kontrollerinizde ona gitseniz bile, doğum esnasında hangi doktorun geleceği belli değil devlet hastanesinde. Hiç tanımadığınız, sizi tanımayan biri çıkıp gelebiliyor o anda. Ayrıca başka kadınlarla aynı odada doğum sancısı çekme fikri çok ürkütücü.. Bence çok pahalı olmayan ama yine de özel olan bir hastane daha mantıklı..