Mrbs Selam bayanlar . 35.haftanın içindeyim adet sancısı gibi sancılarım oluyor adet dönemimde yaşadım sancıların ta kendisi diye bilirim kasıklardan bele doğru 😣 bu haftalarda bu tür sancılar normal mi acaba