Kızlar merhaba. 25+5 im.2-3 haftadır mide yanmalarim arttı normal diyip sade sodayla hep rahatlattm kendimi. Ama dün gece aşırı arttı defalarca uykudan uyandım soda içtim bide grip olmuşum sodayı da kustum. İki ayrı post açmak istemedim. Mide yanmasına doktorunuzun yazdığı bı ilaç varmı eczaneden alabileceğim. (Kontrolüme daha var onun icin soruyorum) ve gribi ilaçsız nasıl atlatabilirim çok kötüyüm geceden beri hicbisey yiyip icemiyorum aşırı ishal var. Ne yapsam 😑