Kızlar selam, aranızda Fethiye Lokman Hekim Esnaf Hastanesi'ne giden var mı? Gebeliğimin başından beri oraya gidiyorum, doktorum da çok iyi fakat geçenlerde erken doğum şüphesiyle yatışım yapıldı, hemşire NST cihazının içindeki ruloyu değiştirmeyi bilmiyordu.. Doğumu orada mı yapacağım emin olamıyorum. Normal doğum yapan varsa bu hastanede yanıt yazabilirse çok sevinirim.