Su16 Benim sabah kanım yok gibi ama akşam gergşnlikten uyuyamıyorum sizdede böylemi üç gündür böyleyiz 10+3çüz sabahları hamile değil gibi akşam heran doğurcam gibi
Su16 Superfreshlerim ayy valla rahatladım canım ablam sabırla anlatıyo heran herşeyde doktor olmuyo eşim yoğun çalışıyor herşeyde korkuyom düşüm olmuştu bu geriyo beni allahtan dualarımuza sığınıyoruz
Superfreshlerim Su16 çok haklısın canım insan herşeyden korkuyor, ama o normal bişey korkmayın, benimde kasık ve bel ağrım oluyor bu da olması gereken bişeymiş bebekler büyüyor ağrısız sızısız olmaz tabiki ama hep kötü bişey mi oluyor acaba korkusu var
Su16 Superfreshlerim çok belirtili bebiş benimki birden kesildi bazı şeyler artık ateş badmıyo mesela belim ağrımıyo birden bi rahatladım ama akşamları hepsi hopp bebişimle aramızda😊