Selamlar bizde 39. Haftadayız bugün nst vardı doktor bebeğin kalp atışlarını beğenmedim açmısınız diye sordu bişeyler yedim şuanda da bebek için serum takıldı tekrar nst bakacak kalp atışları için hareketleri az mı takip etmiyor musunuz dedi sizde takipte kalın önemli sanırım şimdi ne diyeceğini bilmiyorum