Ahmetasafmomms canım su içebilirsin ben kontrole diye gittim doğuma alındım sezeryana valla sabah kalkıp kahvaltımı sütümü suyumu içmiştim bişeyde olmadı. Yemek yeme ama su iç Allah kucağına almayı nasip etsin gözün aydın sezeryandan korkuyossn eğer korkma balla ben şimdiki aklım olsa davul zurnayla girerdim ne ara doğum yaptm ne ara çktm hiçbşy anlamadm bebeğimi kucağımada aldım emzirdimde 3.gün sütümde geldi bunu niye söylüyorum eğer ilk gebeliğinse bunları inadına inadına söylüyolar gıcık gıcık kucağına alamıcan emziremicrn gibi gibi korkma yani