Birkelebek ekim ayında kursa başlamıştım, kasımda hamile olduğumu öğrendim. Kursa bir güzel 600 tl bayıldım ve ayrıldım. Şuan 20 haftalık hamileyim tahmini doğum tarihim 20 temmuz, sınav 22 temmuz🙈 sanırım vazgeçicem. Gerçi çalışmaya o zamandan beri ara verdim. Sınava girmem için 38. Haftalarda sezaryen falan olmam lazım. Yani malesef ki riskli bizim için. İki ucu ayrı bi durumdayız şuanda.