Kızlar merhaba 🤗 Ben 28+3üm. Oğlumun herşeyi hazır. Onun bütün kıyafetlerini instagramdan aldım.
en ucuz bebek market
bebelon
bebegen
mcdbabykids
Bu sayfalardan aldım. Kıyafetler, battaniyeler, agız mendilleri gibi şeyleri. Fiyatları inanın çok uygun.
Odası için montessori yatak, dolap ve şifonyeri n11 den aldık. Hepsi 2000 lira tuttu. Onlar cok uygun oluyo.
Anne yanı içinde park yatak tercih ettim, onuda letgodan cok temize buldum 320 liraya aldım.
Emzik, biberon, sünger, göğüs pedi, süt saklama poşeti, tırnak bakım seti gibi şeyleri e bebekteki indirimleri takip edip aldım.
Kendim için gecelik ve takım falan pazardan bakıcam son ay kiloma göre, dısarda cok pahalı ve ben normal takımların büyük bedenlerini alıcam.
Şuan giydiğin tişörtlerde ya eşimin 😂 yda normallerin büyük bedenleri.
Alt içinde lcwdan bi tayt bi pantln aldım indirimden onlarla idare ediyorum, evde hep sortlayım.
Doğum sonrası için missbeltkorse sayfasından korse 40 liraya aldım indirimden.
Emzirme yastığı, babynest ve örtüsü, emzirme önlüğü, iki yastık set halinde 110 liraya Hepsiburadadan aldım.
Alıcagım sadece pompa kaldı, onuda lansinohun tekli elektrikli pompasını alıcam. Cok tavsiye etti tanıdıklarım. Bence en uygunu.
Kızlar yardımcı olabilmek için bu postu açtım. Umarım yardımcı olabilirim. Hepinize hayırlı doğumlaaaar 🤗👍🙏❤️