Oğlum normal Doğum,boynuna 2 kez kordon dolanmıştı doğduğunda.üstelik suyum geldiğinde tuvaletini de yaptığı belliydi.çok şükür 2siyle de alakalı bi problem yaşamadık.son haftalarda nstye girmedeki amaç,bunların bebekde bi sorun oluşturup oluşturmadığını kontrol etmek,içinizi ferah tutun.