Kubra_46 16+3 hamileyim kızlar ilk gebeliğim.. 2 3 gündür şiddetli bir şekilde bel ve kasık ağrısı yaşıyorum belden giren bir ağrı sanki adet olacakmısım gibi daha önce de ara ara oluyordu ama 2 gündür çok şiddetli bu durum normal midir 🤔
Superfreshlerim Kubra_46 16+1 im bende aynıyım, bel ağrım şuanda o kadar rahatsız edici değil ama özellikle sağ kasığım fena, ben de inşallah bebekler büyüdüğü içindir diyorum, inşallah bir sıkıntı olmaz, çarşamba günü kontrolüm var
Kubra_46 Burcugvc dün biraz gezdik ama bugün gün boyu yattım dinlendim belim de ki sancı dinmek bilmiyo bir ağırlık var gibi belimde değişik bir sancı
3380 Canım yaa bende o durumdayım 13.1 deyim belim çok kötü yere koyamıyorum kasımada vuruyo sızı gibi bir ağrı
Kubra_46 3380 bende ara ara hafif oluyordu geçiyordu ama 2 gündür geçmek bilmiyor acile gitmeyi düşündüm ama bilmiyorum nedendir 😞
Eesrayldrm Benimde surekli ağrıyor 6 haftalik hamileyim ayakta magazada calisiyorum dr ayakta durma isten cik diyor 😐buldugum her firsatta oturmaya calisiyorum ayakta dikildigim an yine basliyor .
Kubra_46 Eesrayldrm acaba bebek büyüdükce mi sancı yapıyor ki aklıma gelen bu oluyo ama bilemiyorum bende o kadar yokdu geçiyordu hemen olsa bile ama 2 gündür geçmek bilmiyor yatsam uzansam dahi belimde ki sancı çok kötü acı veriyor
Kubra_46 Superfreshlerim benimde cuma kontrolüm vardı ama sanırım daha erken gidicem bu ağrıların sebebini öğrenmek istiyorum doktorumdan
Kubra_46 3380 Allahım size bağıslasın inşallah korkma içini ferah tut canım bişey olmaz Allahın izniyle 🌼
Kubra_46 Eesrayldrm bende bugün gittim bebiş kasılmış bayaa top gibi toplamış kendini o yüzden sancı yapıyor dedi normal dedi 🤗🤗