Enfeksiyon yok biraz önce doktordaydım baskıladığı için olurmuş iyice pozisyon almış bebiş. Suyumun nasıl geleceğini anlayamamaktan korkuyorum. İlkinde doktor başlatmıştı. Gelmeyebilir de dedi. Sancılar arttı bugün yarın dahi doğabilir sancıların sıklığını takip et öncelikle dedi