Merhaba arkadaşlar ben 9+6 haftalığım yaaa biliyorum bebiş için çok erken aslında zaten ama merak ettiğim birşey var arkadaşlar ya beni aydınlatırsanız sevinirim ya ben uzandığım da oturduğum da kalktığımda yada her hangi bişey kasıklarımda top gibi bişi hissediyorum yani orda birşey var zaten ama bu bebekmi yoksa banamı öyle geliyo çok çabuk hissedemem diye düşünüyorum ama resmen ben burdayım diyo sanki 😂😂🤷🏻♀️🤷🏻♀️