sare55 Evliliğim ilk senesi çok zor geçer. Kavgalar tartışmalar çok olur. Farklı iki insan aynı evin içinde , çok zor başlarda. Biz eşimle birbirimizi deli gibi severek evlendik evlendikten sonra yaptığımız kavgalar var ya offff neden gözünün üzerinde kaş var kadar basitti. Çünkü her şeyi batıyor sana ya da o birden saçma sapan davranıyor. Annem bana ya o 1 seneyi atlatır evli kalırsınız ya da boşanırsınız dedi o 1 sene çok zor dedi. Ve gerçekten öyleymiş biliyor musunuz biz o 1 seneyi atlattıktan sonra birbirimizi daha çok tanır olduk. Artık anlar olduk o desin ben yapayım olduk. Her şeyi gözünüze batmaz oldu, Alttan almayı ve hoşgörülü olmaya başladık. Sizde öyle olacaksınız emin olun. Ama bu kavgalarda saygıyu bozmayın ve eşinizi anlayın. Eşinizinde sizi anlaması için onla güzel güzel konuşun. Biz kadınlar herkesi yönetebiliriz. Eşinizi iki naz bi ilgi bi sırnaşma iki onu şımartın bak nasıl geçiyor sonraki günler. Çocuk neden yaptınız demicem ben çünkü bu çocuğın dünyaya ne zaman geleceği sizin elinizde değil. Allah onu o zamanda dünyaya getirecek bitti. Üzmeyin kendinizi her şey düzelecek emin olun