Benim 2.hamileligim ilkinde kacinci haftada oldum hatirlamiyorum 4.5 sene öncesini 20.haftada gel demişti ebe bugun gittim araya bayram fkn girince 21.haftanin sonu oluyor bugün vuruldum 20 gun sonra kan testi yapılacak ozmn geldigin de bi doz daha yapacak miyiz kesin bilgi veririm dedi ebe bakanlığı arayıp ogreneyim de dedi