Busra5341 Kizlar ferrosanol kullanipta ishal ve istifra durumu yasadinizmi . Demirim dusuk diye ferrosanol verdi sabah iciyorum ac karna kahvalti yapiyorum sonra istifra edyorum .kullanmaya basladigimdan beri ishalim ama iki ucgundur istifra durumuda var
Busra5341 Doktoruma yazdim ilaci birakalim ole takibini yapalim bi yazmis benim iki tanede kaybim var daha once korktum boyle olunca ilacini degistirmismiydi doktorun nasil hi yol izledniz
Ebiyim Bende de aynı belirtiler oldu gün aşırı kullanalım dedi doktor. Bir gün içtim bir içmedim geçti. Sonra yine her güne döndüm yine ishal olduğumda yine gün aşırıya dönüyorum 😬🤗
Santaclarita Bende öyleydim gece yatmadan içersen mide açısından rahat edersin ama ishal durumu geçmiyor malesef...