Symm 37+5te 3.5 cm açılmam olduğu söylendi 38+6da tekrar gittiğimde açıklık yine 3.5 cm'di ama rahim ağzı çok incelmişti seni bu halde bırakamam her an doğum olabilir en geç yarın 12ye kadar doğurmuş olursun demişti doktorum. Ki ertesi günü bile bulmadan gece 02.15te doğumum oldu. Ben sürekli ama sürekli gezdim. Zor adım atıyordum aşırı baskı hissi vardı bebeğin kafasını özel bölgemde hissediyordum ama son güne kadar dışarı çıkıp gece 12-1e kadar okey oynadım yürüyüş yaptım kafe kafe gezdim. Bence bunun çok etkisi oldu. Genel olarak insanlar ağırlaşınca tuvalet harici yerinden kalkmıyorlar bile. Kiloda çok önemli. Ben tam olarak kaç kilo aldım bilmiyorum ama ideal aralıklarda aldım buda bi etken. Bir de hastaneye yatırıldığımda meryem otunu içme suyuna koydum ve 10-15 yudum kadar içtim ondan. Başka aklıma birşey gelmedi şuan başka sorunuz varsa yardımcı olurum🤗