Kızlar merhaba bilen bilir ilk Doğumum normaldi ama 6 sene önce geçirdiğim trafik kazası yüzünden pelvis sakrom ve leğen kemiklerimde kırıklar vardı bugün kontrolüm vardı dr normal Doğum olabiletesi varmı diye ortapediye gönderdi zaman aşımına uğradığı için önceki filmler çıkmadı ve ortapedi dr kemikde eğiklik falan varsa yanlış kaynama veya bi hasar kaldıysa senin ve bebeğin hayatını riske sokar bunu göze alamam dedi ve normal Doğuma uygun degıldır yazısı yazdı şimdi işlemlerimi hallediyorum çarşamba sabahı sezeryan olacağım devlet Hastanesi ama Allahtan dr Rum çok iyi ama çok korkuyorum kızlar dua edin ne olur🙏🏻🙏🏻