Amniyosentez yok hayır, sorun çıkmadı. Benim bildiğim ultrason sıkıntılı bir şey değil, bebeğe ses dalgası gönderim şeklini ekrana yansıtıyor, tabi en iyisini doktor bilir ama benim ilk haftalarım sıkıntılıydı yeri geldi 2 günde bir ultrasona girdik ama hiç böyle bir şey demediler, kalp atışlarını dinlemek sürekli sıkıntılı ama onu biliyorum o da ısı yolladığı için bebeğe