dilekgkhn Bende 8.haftada her gun 5 6 defa kusuyordum. 3 kılo verdım. 10.haftada bırden kesıldı hıc kusmamaya basladım. Doktorumu aradım bende bır sey mı oldu bebege ben kusmuyorum dıye :) Doktorum gulmustu baya :) Daha sonra kontrle gttgmde bebegm kıpır kıpırdı 🙏🏻 Suan 13.haftamdayım sabahları safra kusmam oluyo. Şuan kesılmesı tamamen kesıldıgı anlamına gelmıyor ama kusmasanız da bu bı sorun degıl. İçinizi rahat tutun 🙏🏻