Kızlar 31.haftadayım ve son doktor kontrolünde tahlil sonucuna göre kansızlığın yok dedi doktor ve kan ilacı yazmadı bende içmeyi bıraktım ama kafama takıldı siz hala kullanmaya devam ediyor musunuz ve ben normalde de kansızlığı olan biriyim kan değerlerimde düştü hamilelikte cevaplarınızı bekliyorum