Ben yürüdüğümde yada hafifte olsa bişey taşıdığımda çok ağrıyor.yukarda yorumda okudum dizlerimi toplayıp oturuyodum hep onu bi düzelteyim bakalıö fark edecek mi. Magnezyumda kullanmadım tahlil yaptırcam eksik çıkarsa kullanırım.ama cidden kötü bi ağrı bazen yürüyemiyorum.