NurdanHakan her ne kadar seninle mazimiz hiç iyi olmasada soruna cevap vermek istedim. Bahsettiğin ağrı anladığım kadarıyla çatı ağrısı. Bunu ilk gebelikte yaşayan çok azmış ama yaşayanlarda varmış. Bebeğin büyümesi ve rahmin ağırlaşması sonucu çatıya baskı uygulanıyor. Benim daha 21 haftalık ve ilk gebeliğim olmasına rağmen bende yaşıyorum bu ağrıyı. Yatarken sağa sola dönerken, uzun süre hareketsiz kalıp hareket ederken, uzun yürüyüşlerde, bazen oturup kalkarken bu ağrıyı hissediyorum. Ve bu çok normal. Korkulacak birşey yok. Genede doktoruna anlatmanda fayda var