yenianneadayi04 13 haftalık gebeyim.Bugün idrar testi yaptırdım eritrosit 17 , lokosit 4 çıkmış . Eritrosit yani kan yüksek görünüyor bu gibi durumu olan var mı ? Sıkıntılı bi durum mu?
bucur035 yenianneadayi04 aynısı bendede çıktı hatta değeri daha yüksek enfeksiyon yüzünden bunlar fitil vercekler galiba
gunes3 yenianneadayi04 Merhaba bugun benimde idrarda eritrosit degeri 20 cikti. Sizinki dustu mu acaba neyden kaynakliymis?
Mukaddes45 Bende sadece eritrosit çıkmıştı 28 böbreklerimde taşlar var ondan kaynaklandığını söylediler lökosit çıkmadığı icin bir ilaç vermediler bol su önerdiler
yenianneadayi04 gunes3 merhaba canım evet değerim düştü bol su iç bu değerler sürekli yükselip düşüyor idrar yolu enfeksiyonu ile alakalı olabilir suyu az tüketmekten olabilir bol bol su iç hemen düşer inşallah