tugbamehmet ah canım Allah yardımcın olsun 12 haftadan sonra çok yüksek ihtimal bıçak gibi kesilecekcek. Bu süreçte benim en yakın arkadaşım çubuk krakerdi, kimine beyaz leblebide iyi geliyor. Ne çok aç kalmaya nede çok tok olmaya bak. Peynirli tost, yağsız yemekler, sade makarna, bir arkadaşım ilk 3 ayını sadece çorba ile geçirdi. Herkeste farklı tabi ama dene sana iyi geleni. Öğürmelerin çok kuvvetliyse lütfen yere çökmelerle öğür kaşıkların fazla kasılmasın. Eğer iyice başa çıkamıyorsan çünkü bir yerden sonra ögürme sonucu olan kasılmalar rahmi zorluyor ve zarar verebilir hamilelikte kullanılan bulantı ilaçları var doktoruna danışarak onlardan kullan. Az az yemeye bak. Yataktan hemen kalkma, gözünü açınca hemen birşeyler at ağzına (çubuk kraker) 😊 bebeğe hiç bir şey olmaz korkma o sendeki tüm vitaminleri çeker merak etme sen kendine bakmaya çalış. Ha birde son olarak çok bulantın bastırdığında deriin derin nefes al ve güzel şeyler düşün bende işe yaramıştı. Geçecek korkma kolay gelsin 🎈