EsraMtGlmez İlk defa oldu ani hareketimde yatarken karnın üst bölgesinde sağ kısımda keskin bıcak gibi kramp girdi kalktm yürüdm biraz gecti ama korkuyorum .. yaşayan varmı bu durumu??
CerenSelvi EsraMtGlmez korkmayın ben ilk haftadan beri yaşıyorum 😇 rahim büyüyor çok normal. Ama yine de doktorunuza da sorun. Hamilelikte aşırı kötü ani kusma ve kanama hariç korkmaya gerek yok 😇