Tugba12345 bu gece tam 37+0 oluyorum Allah izin verirse🙏🙏🙏💙🧿 perşembe günü nst de düzenli sancılarım çıktı. O gün ve cumartesi günü 3 tane serum aldım. Doktorum muayene de etti. Açılma yok ama yumuşama var. Sezeryan olucam kısmet olursa. Doktorum 28-30 ağustos istiyor ama bebeğim o kadar bekler mi acaba🤔 3700 gr🙈