Merdural_2607 40 haftalık oldum sağ elimde karıncalanma ve uyuşma çok oluyor son zamanlarda normal mi?
fdmoksz33 Merdural_2607 bende 26 haftalıkken başladı canım sag sol elimde parmakalrda uyuşma sol geçiyor ama sag parmaklarımın ucundaki uyuşukluk hiç geçmiyor doktor normal dedi magnezyum verdi onu kullanıyom doğumadan sonra geçer dedi bakalım
CinarBaykal Merdural_2607 karnındaki baskı arttıkça beline ve sırtına yükleniyor omurga etrafında bel ve sırt kısmındaki sinirlerin sıkışması sebebiyle oluşuyor uyuşmalar omurgayı rahatlatıcı egzersizler, yoga iyi gelecektir
Merdural_2607 Ozgehasan benimde bir süredir var devam ediyor arttı işte şimdi 40 haftalık oldum ben önceye göre arttı karıncalanma oluyor uzun sürüyor bide iki eliminde orta parmağı eklem yerlerinde kasılma oluyor açıp kaparken
Merdural_2607 fdmoksz33 benim bide iki eliminde orta parmağı eklem yerlerinde tutaklık yapıyor açıp kaparken kasıyor kendini