ygmr bebegim dmsanki rahmimden cikacak gibi asagida surekli bide altima baski yapio aklim hep orda hep rahatsizim agritio neden boyle oldu anlamdim yukaridaydi aslında
Yaren_derin ygmr bebek dönmüş olabilir canım o yüzden baskı yapar sürekli benim de 25. Haftada dönmüştü aynı senin gibi şikayetlerin vardı
Yaren_derin ygmr yok canım kafası kassıklarında ayakları yıkarda oluyo yani yavaş yavaş Doğum pozisyonunu alıyo
ygmr FerhanSerkanEilmez ayy canm.benim.oek girmiorm girincede bi iki uaziorm biyle ıyi yaptın idare ediorz sukr sen nasilsim
FerhanSerkanEilmez ygmr benden de şükür çalışmaya devammm heyecanlıyım nedense mayıs yaklaşıyo ya ne olcak ne biticek diye 😊😊😊
FerhanSerkanEilmez ygmr erken doğum riski olmasında tek Rabbim güç kuvvet versin tümm bebiş bekleyenlere vakti zamanında hayırlı zamanda sağlıklı sıhatli Dr normal sezeryan bişi dedi mi sana
ygmr FerhanSerkanEilmez amon canm insallah bebegim normal dogum pozisyonunda iyi ama benim nel fitigim var sanirim sezeryan olacak zor normal
FerhanSerkanEilmez ygmr bel fıtığı olunca zor tabiii Benimde döndü bu hafta hissediyoorum daha zorlaşıyo işler
ygmr FerhanSerkanEilmez 😁10.dk da bi lavobadayim bende anlamadim.ya bem.bogazimi tutamucam sanirim bi ram onca zaman gecsinde doguralun