Ulasbebek Meraba kizlar .11 hafta 3 gün oldu hala hamile gibi deilm karnim büyümedi, kilo almadim. Bu normal mi bide yarin doktora gidicem cinsiyet görünme ihtimali var mıdır? 😊😊
SulenurK2858 Ulasbebek sen de benim gibi sabırsız olanlardansın 4.ayımın sonuna geliyorum çıktı biraz ya😘🥰
Mervednr Ulasbebek son aylarda büyümeseydi diye yalvaracaksın 😀 20. Haftadan sonra çıkmaya başlıyor canım acele etme keyfini çıkar göbeksizliğin 😀 35. Haftadayım artık karnım patlayacak gibi elleriyle karnımın içini oyuyor sanki 😀
Ulasbebek Mervednr allah o gunlere bi gelelim hayirlsiyla canım az once kucuk bi pipi gördüm hoca erkek olma ihtimali yuksek dedi 😁 galiba her aşamasının tadini cikartmak gerek.
Mervednr Ulasbebek her aşaması ayrı güzel zamanı gelince hepsi oluyor 😊 benimde oğlum olacak allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Ulasbebek Mervednr ins sağlıkla sıhhate kucağımiza alırız canim allah onlara omur boyu can sagligi versin
Melegimm19 Ulasbebek çok normal canım daha minicik ve böyle şeyler yapı meselesi 26 haftalığım kilo almadım daha karnım var ben eşim fark ediyoruz rahatça ama bizden başkaları iyice yapışan birşey giyince belli oluyor artık ama küçük diyorlar bayramda hamile olduğumu bilmeyen bi akrabamıza gittik saatlerce oturduk yedik içtik tam çıkarken elini karnımda gezdirdi yokmu birşey dedi haftamı söyleyince şaşırdı sen düşün artık 😂
Leylaacl Ulasbebek öyle bir büyüyor ki hic bir yere sıgmiyosunuz ben 12. Haftada öğrendim cinsiyetini saglikla alın kucaginiza 😍