Kızlar ben öğretmenim ve bugün 32.haftama girdim rapor almam gerekiyor çalışamaz raporu alırsam 1 haftam boşa gidiyor zaten tatil ben 1 hafta da olsa ziyan etmek istemiyorum malum doğum sonrası izin daha önemli doğumumu yaptıracağım doktora ilk kez bugün gidip kayıt açtırcam 32. Hafta olarak değil de 31.hafta olacak şekilde kayıt açtırsam haftaya raporu alsam sıkıntı olur mu daha sonra