Ftmnr0203 8+4 haftalık hamileyim sol boşluğum çok batıyor ve canım yanıyor yaşayanınız oldu mu hiç böyle bir şey yardımcı olursanız sevinirim
blgkstk Aynı haftalarda bende çok çektim. Bebek yerleşiyor normal dediler. Dedikleri gibiymiş hiç bir sıkıntın çıkmadı şükür sizinde öyledir. Her ayın kendine göre zorlukları oluyor annelik işte 🤗