Merhaba güzel anne adayları 😊 henüz 14 haftalığız ama doğumu şimdiden düşünüyorum. Allah nasip ederse normal doğum istiyorum aklıma takılan bir soru var bel fıtığı olupta normal doğum yapan var mı ? Yani bel fıtığı normal doğuma engelmidir ? Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınıza 🙏