Ben hiç korkmazdim sadece korktuğun tek konu kesi muhabbetiydi bı kaç kişiyle konuştum biseyler dediler şimdi ben nasıl normal doğrucam diyorum insanların psikolojisini bozmakta üstlerine yok kendimi çok güzel motive ediyordum ama şuan içimde bı acaba yapabilirmiyim napicam ben korkusu var malesef ki 😐