Merhaba herkese... 22+2 günlük hamileyim 2li ve 4lü test sonuçlarım güzel çıktı çok şükür 31 temmuzda kontorole gittiğimde doktorum bayramdan sonra ayrıntılı ultrasona girmem için başka bi doktor ismi önerdi o doktordan bugün randevu aldım yarın için kafama şu takıldı kendi doktorum ikinci bi doktorun da bakması sağlıklıdır dedi o an insanın aklına gelmiyor da sonradan takıntı oldu bende neden 2. Bi doktor bi kötü bi durum varda emin olmak için mi böyle söyledi kafam çok karıştı içimde hem heyecan hem korku var bu durumu yaşayan oldumu teşekkür ederim şimdiden 🙏