kızlar geçen tartışma açmıştım ama herkese doktor ilk lokmadan 2 saat sonra ölç yazmış. bana doktorum ilk lokmadan sonra sayaç kur ve 1 saat dolduğunda hemen ölç yaz dedi ben alarm çalar çalmaz hazırda bekleyip ölçüyorum 😂 asıl sormak istediğim de 1. saat sonunda kaçın altında olması gerekiyor rakamlar iyi mi kötümü anlamıyorum da? y