Prensin1annesi Kızlar erkek bebeğim olacak sizce Artun mu Barlas mı yada başka önerileriniz varsa alabilirim
Eminehmc Prensin1annesi Barlas kulağa daha hoş geliyor bence canım ben Aybars ismimi de çok beğeniyorum ama maalesef oğluma koyamıcam bizim ki Buğra olacak
Deletedmom0071 Artun ismini Ermeniler kullanır. İstanbul’lu olan Ermenilerin çoğunda bu isim var. Öztürkçe gibi gözükse de bence bir düşünün
Deletedmom0071 Prensin1annesi öğrenmek için burası iyi bir yer sadece internette yazılanlara kanmamak lazım yoksa bilmediğimiz çok şey oluyor ☺️🌸