Kanayran Kubracma 39+3 hala bekliyoruz gelen giden yok hergün bugün gelir mi diye düşünmekten delirdim😩😔😒😄🙏
Snglmhmt 39+ 4 malesef gelen giden yok ve çok sinir bozucu bi durum 😅 Yapmadığım şey kalmadı ama gelmeyen gelmiyor
BetulAskan Kubracma bi hafta önce gittim herhangi bi açılma sancı vs yoktu, çocuğun suyu da yerindeydi, bi dahaki randevum 23unde 😊
Kubracma Fatmasolun cnm BM yurt dışındayım burada 40 haftadan sonra 12 gün bekliyorlar bakalım inşllah gelir. O kadar beklemeyiz
Melekamer Merhaba ben de 40+1 im karnım biraz aşağıda ama hiç bir belirti yok sancı vs gibi. Yarın kontrole gideceğim doktor ne diyecek bakalım