Fasulyem22 Google'a yüzey balıkları diye yazın. Bu kadar sık tuketecekseniz sadece yüzey balığı yiyin. Balık çok faydalı olduğu gibi ağır metal içerebildigi için ciddi de bir tehlike barındırıyor. Beyin ve sinir sistemine zarar veriyor cıva gibi ağır metaller. O yüzden bebeğinizin sağlığı için lütfen yüzey balıkları yiyin. Mesela ağustos sardalya mevsimidir.
Ben de ağır metalden korktuğum için düzenli ağır metal denetiminden geçen balık yağı markalarını tercih edip (ocean, venatura, efa gibi) onları tüketiyorum. Balık sevmeme rağmen çok tüketmiyorum.