Sibelsenses olur tabiki biz 37,3 üz ama 5 gün ilerideyiz geçen hafta perşembe 3.300 kg 50 cm boy gelişimi güzel dedi herşeu normal dedi şuan sacım varya bu saatler sancım oluyot çok kötü sancı hemde sankı karnımı sıkıp bırakıyorlar yarın kontrolümüz var bakalım ne dicek doktor daha çatı muayneside yapmadı oda beni tedirgin ediyor bugunde genel temizliğimi yaptırdım korka korka instgrm kullanıyormsn bende görüşmek isterim seninle kullanıyorsan senaozbek.official bnm adresim 🙏🙏😘