BarBahanurTopuz HlyaHocaolu artık haraketleri yavaşladı sadece dönüşlerini yer değiştirdiğini fark ediyorum
Eymenbebek HlyaHocaolu memnunum doktorumdan çok ilgili güleryüzlü fakat devlet hastanesi olduğu için baya kalabalık sonuç için 2 3 saat beklediğimi biliyorum 😞
Meryemak Merhaba bende Bursa’dan 19+4 haftalığım. Zübeyde hanımda Özlem Özgün Uyanıklar doktoruna giden var mı ? Veya duydunuz mu hiç?
HlyaHocaolu Meryemak selam canım duymadım hiç Zübeyde ye bir kez acile gittim lanet olsun 6saat bekledim rezillik bir daha gitmem
Sabihay NesrinDefne geçmiş olsun şimdi nasıl oldun, bu arada ben de pembe mavi de nilgün hanıma gidiyorum. 33 + 4 üm.
Sibelsenses DilsenDede jimer 4.500, medikal, , Osmangazi, Ceylan hastanesi 3.500 , medicana 4.000 tl ama benim Doğuma bi aksilik çıkmazsa 11 gün kaldı ben karar veremedim hastaneye. 😊
SenaFratzbek Sibelsenses aynı tarihlerimiz bende pembe mavide allh nasip ederse dogm yapacagm jale hanım 5.500 fiyatı
Dkjdhdhdke Sabihay Memnun kaldınız mı peki ? Radyoloğun anlatımı nasıldı? Bir de bebeğin fotoğrafını ve videosunu verdiler mi? 😊😊
Sabihay Dkjdhdhdke evet çok memnun kaldım jale hanım var. 1 saate yakın sürdü. 2 kez yapıyorlar Pembe mavi de. 15 gün sonra tekrar çağırdılar. Telefonuma da hastanenin uygulaması var yüklemişlerdi. Dr. yakaladığı tüm görüntüleri telefonuma da attı. 20 ye yakın görüntü vardı raporlarla birlikte. En güzel görüntüyü de çıktı olarak sana veriyorlar.